Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
480 postów 1309 komentarzy

Swiat Akwedukta

Akwedukt - Zyje dosc dlugo i staram sie mysleć. W życiu działam na wielu obszarach :-) Fizyka, sztuka inżynierska i logika - to podstawy myślenia racjonalnego. Ale również wiem sporo o duchowości. Bo przed nią przyszłość.

Podejście na lotnisko smoleńskie Tu-154.

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Samolot miał wychylone klapy oraz sloty (z przodu skrzydła) w układzie jak do lądowania. Mało tego....

Miał wychylone podwozie.

Tak więc można spokojnie założyć, że wszyscy pasażerowie i załoga mieli zapięte pasy bezpieczeństwa.

"Pasy bezpieczeństwa w samolocie różnią się od samochodowych konstrukcją i przeznaczeniem. W samochodach instaluje się najczęściej pasy trójpunktowe, które podczas gwałtownego hamowania zapobiegają przemieszczaniu się ciała do przodu, a więc i uderzeniu wkierownicę albo szybę. W samolocie pasy obejmują pasażera tylko w talii, tułów nie jest przytrzymywany. Dlatego w sytuacji zagrożenia nagłym hamowaniem lub wyjechaniem poza pas startowy niezbędne jest przyjęcie pozycji bezpiecznej, demonstrowanej przed startem przez personel pokładowy i pokazanej na schematach umieszczonych w instrukcjach bezpieczeństwa. Pasy wielopunktowe, podobne do stosowanych w samochodach rajdowych, instaluje się jedynie na fotelach pilotów i personelu pokładowego." - cytat z //transinfo.pl/text.php?id=16437

Pasy te wyglądają tak:

G

Tu-154M miał mechanizację skrzydła wychyloną w układzie do lądowania.

Wszyscy pasażerowie z pewnością mieli zapięte pasy - podobnie jak cała załoga

samolotu.

Czy istnieje choć jedno zdjęcie zwłok z katastrofy smoleńskiej przypiętych do fotela pasami?

Może ktoś coś o tym wie? Czy w trakcie sekcji zwłok ktoś sprawdzał obrażenia w okolicy mocowania pasa?

No bo takie obrażenia winny być widoczne.

W przypadku "wybuchów" - niewiele się zmienia. Pasażerownie powinni być wyrwani razem z fotelami,

przynajmniej jakaś ich ilość spośród 96 osób.

 

 

 

 

KOMENTARZE

  • @lju 17:05:17
    Dlatego nie twórzmy rzeczywistości wtórnej!
    Bo o to im właśnie chodzi, aby te ich androny analizować, analizować..... i wyciągać coraz głupsze wnioski,

    Pozdrawiam.
  • Autor.
    Witam. Operator kamery, Wiśniewski i ambasador Bahr, po przybyciu na to pobojowisko, NIE WIEDZIELI CIAŁ OFIAR, 120 LUKSUSOWYCH FOTELI I BAGAŻY PASAŻERÓW!!! tO ŚWWIADCZY, ŻE TO BYŁA MASKIROWKA !!!Brakuje na betonie ok 40-50% samolotu i coraz więcej faktów wskazuje na zamach!!! Bloger rosyjski też o tym pisał!
  • @Mirosław Dakowski 17:01:50
    Szanowny Panie,
    raport Anodiny olałem na samym początku.

    Nie mam w tej chwili dostępu do moich danych w komputerze (dopiero jutro wieczorem) ale opierałem się na:

    1. Raporcie i załączniku do niego - Millera,

    2. Stenogramie rozmów w kabinie z Krakowa,

    3. Tego co widać na zdjęciach.

    Oczywiście, można powiedzieć, to wszystko lipa - wszystkie w/w dokumenty i zdjęcia. A czy mamy na chwilę obecną inne dokumenty?

    Ale żeby tak powiedzieć (stwierdzić) - też trzeba mieć jakieś dowody.

    Jednak wracając do tematu.

    Kwestia ciał - zwłok - kiedy nigdzie nie widać ich na zdjęciach zapiętych w fotelach i rozrzut szczątków samolotu - wynikająca z tego jako przyczyna - wybuch - sugerują i podpowiadają coś bardziej strasznego niż sobie można wyobrazić.

    Jeśli przyjąć, że jakiś bliźniak TU-154 M został przerzucony w okolice Smoleńska i tam zdetonowany - pusty - a potem zaczęto dowozić zwłoki (nie wszystkie bo część przerzucono do Moskwy) - to wygląda strasznie.

    Co się stało z ludźmi, 96 pasażerami, jakie były ich przeżycia ?

    Nawet nie chcę o tym myśleć.
  • @Akwedukt :"wszyscy pasażerowie i załoga mieli zapięte pasy bezpieczeństwa."
    Ma pan już zdjęcia ze startu z Okęcia?
    Bo.. wie pan.. nawet Macierewicz ich nie ma to może jednak startu nie było....?
    Wobec tego dywagacje na temat pasów i katastrofy są bezpodstawne.
  • Należy wciąż przypominać: JAK do lądowania! A nie: DO lądowania!
    "Samolot miał wychylone klapy oraz sloty (z przodu skrzydła) w układzie jak do lądowania. Mało tego....
    Miał wychylone podwozie.
    Tak więc można spokojnie założyć, że wszyscy pasażerowie i załoga mieli zapięte pasy bezpieczeństwa."


    Jeśli przyjmiemy, że nagrania (i stenogramy) są choć w części prawdziwe, to mamy w nich meldunek złożony kapitanowi przez stewardessę o gotowości pasażerów ... - a więc już wtedy wszyscy siedzieli na swoich miejscach i mieli zapięte pasy. Tego wymaga procedura, nie tylko gdy samolot ma lądować, ale także gdy tylko podchodzi do lądowania.

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930